Menu/belka

24 kwietnia 2017

© Pelargonie sezon 2017.

Sezon 2017 najwyższy czas otworzyć.
Pelargonie przecież już od kilku tygodni zaczynają żyć własnym życiem.
Owszem,nie cięłam ich dotąd,nie nawoziłam - jedynie doglądałam.
Teraz pora na przegląd tych roślin,które zdecydowanie przetrwały,które są w słabej kondycji a co pozostaje w świecie marzeń,że kiedyś uzupełnię kolekcję.

Kolejne doświadczenie mówi mi,że niemalże bez problemu zimują okazy wyrośnięte,z dużą bryłą korzeniową
aczkolwiek wśród malutkich perełek są wyjątki wykazujące się niezwykłą siłą przeżycia.
Zginęły głównie te,które zdobyłam jesienią jako malutkie pędy do ukorzenienia
By rozliczyć się ze smutną rzeczywistością i notuję straty.
Smutny to dla mnie moment,oj smutny...
Dziś jeszcze przygotuję aktualizację kolekcji.
i powiem szczerze,że liczę iż,będę mogła nabyć gdzieś nowe odmiany do swojej kolekcji.
Zależy mi by to było teraz,wiosną,bym zdążyła podhodować je do zimy,by zmniejszyć ryzyko strat po kolejnej zimie.
Zaglądam więc w różne miejsca w poszukiwaniu nowych roślin.
A z dotychczasowych mam :
A Happy Thought (Zonale,Fancy2)
Appleblossom (Rosebud)
Arctic Star (Stellar)
Aunty Pam(Stellar)
Australian Pink (Rosebud)
Avenida Mosaic Purple (Zonal)
Blue Wonder (Zonale)
Brightstone (Rosebud)
Butterfly Bronze(Stellar)
Caliente Hot Coral(hybryda Ivy & Zonal)
Candy Dancer (Geranium,Scented leaf)
Chelsea Gem (Fancy leaf)
Deacon Peacock (Zonale)
Denise (Rosebud)
Deep Lavender (Zonale)
Emma Fr. Bengstbo (Tulip)
Fair Fields (Stellar)
Friesdorf (Zonale,miniature(2)
Grandeur Ivy Violet(6)Peltatum)
Gwen Lewington(Stellar)
Hills of Snow (Zonale,Fancy leaf)drzewko
Ibiza (Zonale)
Joann Hodgson (Stellar)
Madame Salleron (Fancy leaf)
Millfield Rose(4)Peltatum)
Mrs. Salter Bevis (Cactus)
Oliver Welfare (Zonale Fancy)
Paton's Unique (Geranium Scented leaf)
Patricia Andrea (Tulip)
Pelargonium acetosum słabiutka sadzonka
Pelargonium graveolens ‘Mint-Scented Rose(Geranium Var.)
Pelargonium graveolens'Creamy Nutmeg' (Geranium Scented leaf)
Pelargonium multifidum (Geranium(2)
Pink Rambler (Rosebud)
Plum Rambler(Rosebud(7)
Preston Park (Zonale)
Richard Hodgson (3)Stellar)
Rocky Mountain White (Zonale)
Rose of Bulgarien(Rosebud)
Salmon Confetti (Zonale)
Sandra Lorraine (Peltatum)
Scarlet Rambler (Rosebud)w złej formie
Star Flair(Stellar)
Toskana Eva (6)Peltatum)
Tricolor (Zonale Fancy)
Turkisk Jätte (Zonale)
Uleaborgs Universitet(Rosebud)
Ursula Key (Zonale)
Vit Rosen (Rosebud)
Yvonne(Zonale)

NN czerwona krwista(Rosebud )
NN cukierkowa,mini (Zonale)
NN różowa (Zonale)
NN/Diana Palmer (Zonale)
NN czerwona z BB (Zonale)

Niektóre są w dość kiepskiej kondycji,ale mam nadzieję,że słońce i ciepło pozwolą je wyprowadzić na prostą.




<< Powrót do strony głównej
<< Powrót do Spisu roślin




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL