Menu/belka

30 kwietnia 2015

O mnie

hmmm...

Pasjonatka ogrodu, roślin, publikacji treści i zdjęć na ten temat w sieci i na forum ogrodniczym.
Moje zainteresowanie tą tematyką jest znacznie większe od przeciętnej, co może być postrzegane nawet jako dziwactwo ale mnie to nie przeszkadza. Zainteresowanie ogrodem trwa już ponad 20 lat a ukierunkowanie na konkretne rośliny ciągle się zmienia.
W sezonie 2014 skupiłam się na pelargoniach tak bardzo,że zgromadziłam dość pokaźną kolekcję, którą chciałabym systematycznie powiększać a doświadczenia publikować na stronach tego bloga.
Mam nadzieję,że zebrane tu doświadczenia w uprawie pelargonii posłużą również Państwu do poszerzenia wiedzy w zakresie gatunków jak i uprawy tych ślicznych kwiatów.
Zapraszam więc serdecznie do dzielenia się swoimi doświadczeniami i umieszczania komentarzy.

Oprócz bloga Pelargonium,który w zasadzie dotyczy wszystkich moich roślin domowo doniczkowych,
prowadzę jeszcze jednego bloga poświęconego roślinom ogrodowym
Garden KaRo.

4 komentarze:

  1. Ślicznie dziękuję za blog, zdjęcia i opisy pelargonii. Domyślam się, że kosztowało to bardzo dużo pracy. Pani zdjęcia i opisy pozwoliły mi zdecydować o zakupie nowych odmian. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. 💚 Bardzo mi miło, że moje zapiski mogły się Pani przydać.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego 2022 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam zdjęcia pelargonii i nie mogę się nadziwić.Cudowne , wyjątkowe, a zaangażowanie w pasję naprawdę nieprzeciętne. Nigdzie indziej nie widziałam informacji o tylu odmianach. Czy prowadzi Pani Facebooka? Czy sprzedaje Pani rośliny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miły komentarz. 💚
    Nie prowadzę Fb i nie sprzedaję roślin, czasem wymieniam się.
    To moje hobbystyczne zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL