Menu/belka

24 sierpnia 2016

Hoya Gunung -Gading Borneo









Przez długi czas jej liście miały niezwykły kolor,winny.
Potem podjęła wzrost a
potem lekko zieleniała a dziś przybrała jesienne barwy.

- 10.10.2015-





- 11.05.2016 -



- 20 czerwca 2016 -
Bardzo trudno jest się jej zaaklimatyzować u mnie.
Masakra jakaś.
Wyciągnęłam ją dzisiaj z doniczki,korzonki marne ale są.
Posadziłam ponownie dodając dużo więcej keramzytu w podłoże.
Ustawiłam ją na balkonie ale martwię się o nią.


- 24 sierpnia 2016 -
Ponieważ do dziś nic się nie zmieniło,ponownie podejrzałam
jak wygląda jej system korzeniowy.
Niestety nie jest to optymistyczny widok.
Musze podjąć jakieś kroki,jakąś decyzję,jakieś działania bo
samo martwienie się nic nie pomoże hoi...
Wstawiłam ją do naczynia z wodą i węglem drzewnym ,na moment
zanim zadziałam ratująco.






<< Powrót do strony głównej
<< Powrót do spisu Hoya









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL