Menu/belka

31 lipca 2017

'Little Linda'

Pelargonium zonal gr.stellar (Dwarf)
Golden Leaf




Przez długi czas NN
Urocze maleństwo,które w moich warunkach uprawy-wystawa południowo - wschodnia nie czuje się najlepiej.
Ukryłam ją wśród innych donic,gdzie dociera do niej słońce rozproszone.
Posłużyła jej ta zmiana miejscówki,odżywa a nawet wydała pąk kwiatowy.








- 12 lipca 2015 -
Jestem zawiedziona?Zdziwiona?Zaskoczona na pewno.
Czym?Kolorem kwiatów.Może to wynik nadmiaru słońca lub jego zbyt małej ilości?
Nie mam pojęcia.Będę obserwować. Dziś kolor jej kwiatów odbiega od katalogowych,uff






- 3 czerwca 2016 -
Straszliwie sponiewierana przez deszcz...ale żyje,choć to takie maleństwo,że trudno
mi uwierzyć,że przetrwała zimę.





- 17 sierpnia 2016 -






-lipec 2017 -
Naprawdę cudem znowu przeżyła zimę.
Jest bardzo malutka.
Postanowiłam,że kolejny raz będę ją zimować w mieszkaniu, na oknie.




<< Powrót do strony głównej




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL