Menu/belka

15 maja 2019

'First Yellow'

- 26.06.2015 -


First Yellow
Pelargonium Zonale


to niewątpliwie rarytas.Perełka wśród pelargonii.Pisze się,że jej kwiaty maja żółty kolor ale dla mnie są bardziej green niż yellow.
Tym nie mniej są ekscentryczne i przy ciemnych liściach wyglądają całkiem super.
Dwa pierwsze zdjęcia przedstawiają jej wrześniowe kwitnienie a więc już u schyłku sezonu.




Do wiosny dotrwała w nie najlepszej kondycji ale jednak żyje.
Jej stan jest jednak nadal niezadowalający.
Wyjęłam ją z doniczki i stwierdziłam rzecz niebywałą aczkolwiek już mi znaną ponieważ z podobną sytacją spotkalam się podczas uprawy burgmansi.
To efekt użycia ukorzeniacza i nadmiaru hormonów które to znajdują się w ukorzeniaczach.
Hormony spowodowały nadmierny rozrost komórek macierzystych o błędnym materiale genetycznym,które kumulują się w tej masie i obciążąją roślinę. Więcej pisałam o tym w poście dot. burgmansi
Oberwałam to,opryskałam pelargonię Topsinem i wsadziłam do nowej ziemi.
Czas pokaże czy skorzysta z szansy.






- 7 lipiec 2016 -

Tak więc,stara roślina nie przetrzymała zimy.
Ale już rośnie nowa sadzonka,
mam nadzieję,że tym razem uda mi się ją uprawiać z powodzeniem.



- 15.05.2019 -








#
<< Powrót do strony głównej














1 komentarz:

  1. Witam serdecznie, chciałam zapytać skąd sadzonka?

    OdpowiedzUsuń

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL