Menu/belka

09 stycznia 2017

Zima 2016 w mieszkaniu

Zima zawsze jest smutna w odniesieniu do uprawy kwiatów,jeśli nie ma się oranżerii,ogrodu zimowego czy też po prostu ciepłego mieszkania.
Moje jest zimne.
Zima zawsze jest przygnębiająca i bywa niebezpieczna dla upraw.
Czasem zdarza się jakiś samoistny promyk a czasem trzeba samemu sobie umilić ten czas.
Kwitnące w zimie rośliny mają terapeutyczną moc.

Dziś odkryłam w gęstwinie liści taki radosny widok...


Dziś też kupiłam sobie kwitnące pierwiosnki.





Jednakże nie tylko prymule mają w sobie terapeutyczną moc.
Coraz częściej można spotkać w sprzedaży wiele innych gatunków kwitnących zimą roślin,które są niewątpliwie wielką radością dla nas - maniaków-nie mogących doczekać się wiosny.Wśród nich cała masa roślin ogrodowych,które 'zmuszone' przez szkółkarzy do kwitnienia o tej porze roku dają nam mnóstwo radości,wnoszą ciepło do naszych mieszkań a przede wszystkim umilają czas oczekiwania na WIOSNĘ.
Uległam więc i ja - jak każdej zimy - urokowi kolorowych wystaw w kwiaciarniach i regałów w marketach.
Miło jest popatrzeć na te kolory,gdy za oknem śnieg i mróz.


<< Powrót do strony głównej
<< Powrót do Spisu roślin


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL