Menu/belka

08 sierpnia 2016

Jestem maniakiem ...

Tak jestem i już.
Pelargonie są moja słabością.
To zapewne chwilowe zauroczenie...chociaż,kto wie jak długo ono potrwa.
Skoro więc aktualnie jestem,od 3 już sezonów,to jestem zainteresowana zdobyciem niemal każdej
jakiej nie mam u siebie.

Zajrzałam na stronę sprzedawcy pelargonii i oniemiałam widząc cenę
jednej z poszukiwanych odmian.
19,00 zł to wielka moim zdaniem przesada za odmianę.
Nie jestem pewna czy mimo wszystko nie zakupię jej płacząc krokodylowymi łzami.
Mogę przecież jeść suchy chleb ...
Mogę się umartwiać...
Nie będę korzystać z żadnej formy rozrywki czy ukulturalniania się...
ale pewnie kupię

Jungle Leaf pelargonium gr.Fancy Leaved 11.90
Turtle's Surprise Pelargonium zonale 19.00

Ale co zrobić z ta ofertą?
Bob Newing Pelargonium gr. Stellar - cena !!! 39,00 zł !!!

S z a l e ń s t w o ...

>> Powrót do strony głównej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL