Menu/belka

12 lipca 2022

Pelargoniowe lato 2022

Nadal mam odpowiedni zestaw pelargonii, choć coraz mniejszy i mniej atrakcyjny niż bywało w poprzednich latach, co mnie niebywale smuci. Straciłam zainteresowanie nimi? Nie! Stracilam kontakty skąd pozyskiwałam aplegry lub rośliny. Stąd mój smutek. Problemem jest zawsze zimowanie. Wiele z nich udaje się przetrzymać przez zimę mimo braku szklarni czy oranżerii ale wiele z nich ginie w okresie spoczynku bez wyraźnego powodu. Rok 2022 nie jest szczególnie szczęśliwy dla moich pelargonii ale warto je uwiecznić,zapisać,przedstawić. Tak więc:
Amethyst





















Summer Rose Tina

















Brocade Cherry Night




















Appleblossom



















Miellfield Rose




















Denise



















<< Powrót do strony głównej
<< Powrót do SPISU roślin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL