Menu/belka

11 maja 2016

Wiosenne impresje z hoya 2016

Wiosna pozwala na bardzo miłe dla oka zmiany na parapecie gdzie stoją hoje.
Wzrost podjęły wszystkie odmiany ale dziś uwidocznię te,których wybarwienie liści
jest dla mnie niezwykle widowiskowe,warte wyodrębnienia.
Oczywiście oczekuję kwitnienia co na razie pozostaje w sferze marzeń,
tym nie mniej wiem,że kiedyś to przecież nastąpi.
Oby jak najszybciej.
Na ten czas zadowala mnie intensywność zieleni liści u jednych i
spektakularne przebarwienia u innych.
Bardzo to działa budująco na mnie i pozwala mi spokojnie oczekiwać kwiatów.



Hoya sunrise







Hoya nicholsoniae Cinnamon Candy






Hoya nicholsoniae syn.pottsii





Hoya vitellina Splash





Hoya Gunung -Gading Borneo





Hoya macrophylla albomarginata




Hoya multiflora



>> Powrót do strony głównej





3 komentarze:

  1. Witaj
    Na przedostatnim zdjęciu Karo, to nie jest Hoya macrophylla Snow Queen, ale macrophylla albomarginata :-) Pozdrawiam evluk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ewciu! Faktycznie popełniłam błąd.
    One rosną razem w jednej donicy ale " Snow Queen" rośnie beznadziejnie.
    Postanowiłam,że ją odsadzę do samodzielnej donicy, bo została zagłuszona.
    Dziękuję jeszcze raz,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy ;-) A to macrophylla Snow Queen to może te dwa liście z przodu doniczki, pod albomarginatą? Faktycznie mikre..może przełóż do innej doniczki i wrzuć w kokos z nawozem długodziałającym. Powinna ruszyć. Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL