Menu/belka

30 kwietnia 2015

Wystawa w Łodzi 2007

WYSTAWA w Ogrodzie Botanicznym w Ł O D Z I
ROK 2007


Sceneria i powierzchnia wystawowa w Ogrodzie Botanicznym nieporównywalna z poprzednią wystawą w Palmiarnii.
Ale okazy ,przepiękne,kipiały wręcz świeżością!
Duże, wielkie kwiaty-budziły zachwyt!
PACHNIAŁY!!!!
Było ich baaardzo dużo .... wszędzie .... przepięknie wkomponowane w
roślinność,od podłogi po sufit ...nie mogłam się nasycić,ciągle było mi mało....
Spędziłam tam prawie trzy godziny,ale nie jestem pewna,że widziałam wszystkie okazy...co chwilkę odkrywałam coś nowego...
Oczywiście nie wyszłam z wystawy sama...

Byłam w Ogrodzie z powodu storczyków - mojej nowej pasji,
ale byłam tam również z powodu znanej wielu polskim storczykarzom osoby - Jovanki.
To Ona,opowiadając na różnych forach o tych przepięknych roślinach,dzieląc się z każdym swoim doświadczeniem, zaszczepiła i we mnie tego bakcyla...
Miło się rozmawia patrząc w oczy kogoś, kogo się podziwia i lubi i kto dzieli tę samą pasję co ja.

ZAPRASZAM do obejrzenia kilku zdjęć z tejże wystawy




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL