Menu/belka

11 czerwca 2017

Tamarillo

Cyfomandra grubolistna syn.tamarillo, pomidor drzewiasty, zgrabka (Cyphomandra betacea)





Przezimowało bardzo dobrze.
Wypuściło nowe pędy. Kwitnie.
Ma ponad 3 m wysokości ,zrobienie zdjęcia przysporzyło mi wiele trudności.
Wystawiłam do ogrodu na początku kwietnia. Niestety ma bardzo kruche pędy i liście.
Wiatr, jaki wiał w kwietniu i maju odłamał 2 pędy i wiele liści.
Pędy ukorzeniam.



-28 lipiec 2017-




-28 lipiec 2017-
Doczytałam właśnie,ha jak późno,że wiosną mogłam przyciąć pień i formować koronę drzewu...
ach jaka gapa ze mnie,że to przeoczyłam....
Trudno,następnej wiosny skrócę pień co najmniej o połowę.
Wsadzone wiosną złamane przez wiatr pędy ukorzeniły się całkiem dobrze.











<< Powrót do strony głównej
<< Powrót do strony głównej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL