Menu/belka

05 maja 2018

Pelargonie - wiosna 2018(2)

No to mamy maj.

Słonce zachęca do wystawiania roślin doniczkowych na powietrze,
szczególnie do ukwiecenia balkonu ale...
Jak zwykle,o tej porze roku towarzyszy nam strach przed przymrozkami
charakterystycznymi o tej porze dla naszego klimatu.
Oczywiście wystawiłam już moje pelargonie,ukwieciłam balkon i
cieszyłam się przez kilka dni kolorami i obserwacją
jak po zimie nabierają werwy.

Jednak kilka razy zabierałam już na noc do mieszkania
niektóre młodsze sadzonki,
za to wczoraj ,ha
Znowu się natargałam tych doniczek...
Zapowiadano 5*C nad ranem.
Może było,nie wiem,spałam.
Wczoraj przestraszono mnie tą prognozą, więc wieczorem wszystkie pelargonie fruuu na podłogę
pod ścianę.
Teraz, owszem jest ostre powietrze ale nie za zimno.
Świeci mocne słońce i w ciągu dnia będzie na pewno ciepło.

Za to na kolejne noce zapowiadają znowu zimno
dziś ma być 6*C a jutro 8*C .
Zostawiam moje kwiatki pod ścianą.
Nie chce mi się ich targać w tę i tamtą.
Przeczekam tę zimną zośkę,która może okazać się mroźną i niebezpieczną.
Wprawdzie na balkonie nigdy w maju nic mi nie zmarzło
ale "Strzeżonego Pan Bóg strzeże" .

Tymczasem tak to wygląda.


















<< Powrót do strony głównej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL