Menu/belka

30 kwietnia 2015

O blogu

Witam na blogu poświęconym mojej najnowszej pasji jakimi stały się pelargonie.
Zamiarem moim jest zebranie w jednym miejscu dostępnych informacji dot.
  • wymagań
  • uprawy
  • pielęgnacji
  • chorób
  • szkodników
i innych doświadczeń zebranych w trakcie uprawy tych roślin.
Miło mi będzie, jeśli dołączysz do mnie i podzielisz się własnymi spostrzeżeniami czy przemyśleniami na ten temat.
Oczywistym jest,że pojawią się pojawią się też tutaj zdjęcia pelargonii jakie mam w swojej kolekcji lub jakie miałam w przeszłości. Niektóre odmiany zrządzeniem losu- czyli z braku niepełnej wiedzy, troski czy z powodu zaniedbania - wypadną z kolekcji ale mam nadzieję,że nie będzie tego zbyt wiele.
Mam nadzieję, że znajdą tu Państwo przydatne informacje a także na pozostawienie komentarza.
Zapraszam do odwiedzania mojej strony



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez TYLER. Wsparcie techniczne bloga WebLove.PL